tisdag 6 maj 2014

Återkomsten

Länge har det varit tyst, men nu är det dags att återvända. Det blev ingen maratonlöpare av mig och ingen storstads brud häller. Vad har då hänt sedan senast? Jag har återvänt hem till mina rötter och landet. Jag har blivit förälskad och sambo. Jag har lärt mig att uppskatta vardagens små stunder. Jag har jobbar och studerat.

Livet har varit häktiskt den senaste tiden och kommer förmodligen att förbli det en tid framöver. Därför skall jag inte lova mig till att uppdatera dagligen. Istället lovar jag att uppdatera då jag har något att säga och något att visa. Detta kan stundvis vara dagligen, stundvis veckovis.

Jag tänker inte följa de stora bloggarna och välja ett vist tema. Jag har inte en träningsblogg, inte en matblogg och inte en livsstilsblogg, utan en salig blandning av alla kategorier. Min blogg är en vardagsblogg och smått och gott som förgyller och förbannar vardagen.

Gamla läsare som hittar tillbaka och nya läsare som snubblar in...

Jag önskar er alla hjärtligt välkommna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar