fredag 16 maj 2014

Vardagsrum

En bild säger mer än tusen ord. Därför har jag valt att presentera vårt lilla krypin (som inte är så liten med sina 100 kvadrat) genom några bilder, ett rum i taget. First up är vårt vardagsrum.

Stolen har ett härligt vintage stuk och härstammar från min mormor.
Den handmålade kistan har jag fått av min mor till födelsedagen.
En gammal vädlåda fungerar utmerkt som soffbord, i väntan på att vårt handgjorda skall bli klart. Ljuslyktorna är gjorda av gamla konservburkar, som lätt fått en ny look.
Den massiva bokhyllan är inhandlad för en billig peng via tori.fi

Återkommer så småningom med övriga rum. Till nästa blir det sovrummet.

För den otålige bjuder jag på en länk. Vår lägenhet är till salu och vi bor här enbart tillfälligt.
Länken går till bilderna som satts upp av fastighetsförmedlaren.
Tyverr finns inte "före" bilderna kvar, men kan säga att skillnaden mellan före vår lilla facelift och efter, är stor!
Tänk vad man kan åstadskomma med så lite.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar